woensdag 16 maart 2011

Mijn tweede nationale record!!

Het eerste grote toernooi op de lange baan zit er alweer op. De Amsterdam Swim Cup, voor mij een toernooi om te kijken waar ik stond. Ondanks dat ik niet uitgerust naar het toernooi ging was het een succes.

Op de eerste dag bleef ik op de 200m wisselslag maar 0,02 sec boven mijn eigen nationale record. Jammer dat ik het net niet haalde, maar het was een super tijd. Op de tweede dag stond de 400m wisselslag op het programma, hier lukte het me om het nationale record te breken. Met 4.47.47 verbeterde ik het oude record dat stond op 4.48.19. Op dag drie stond de 200m schoolslag op het programma, niet mijn hoofdafstand maar het ging erg goed. Ik verbeterde mijn beste tijd met twee seconde.

Deze wedstrijd heeft me vertrouwen gegeven voor april. Op 7, 8, 9 en 10 april is de Swim Cup in Eindhoven. Hier wil ik me kwalificeren voor de WK in Shanghai. Ik moet nog een stap zetten om onder het limiet te zwemmen, maar het is niet onmogelijk!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten