dinsdag 30 november 2010

Kippenvel

En dan zit het EK er alweer op. Het was een geweldig toernooi. Zeker omdat het in eigen land was, wat een publiek. Fantastisch!

Als Nederlander had je het goed voor elkaar kwam ik achter tijdens de halve finale 100m wisselslag. Toen ik werd voorgesteld werd er zo ontzettend hard gejuicht dat ik er gewoon kippenvel van kreeg. Dat gaf mij zo'n ontzettende boost, puur genieten!

Voor mij was het een hele nieuwe ervaring, zo'n wedstrijd had ik nog nooit meegemaakt. Maar het is super! Ik weet het zeker, dit is waar ik het allemaal voor doe.

Maar ik moet nog even scherp blijven want het is allemaal nog niet voorbij. Komend weekend zijn de Nederlandse kampioenschappen korte baan, nog een keer knallen in 2010!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten